בלוג

טכניקות מסחור בהם נשתמש בשנה הראשונה בהם יעשו שימוש בשנה הראשונה

ערוצי המדיה- עלינו לבחור את ערוצי המדיה בהם הם ירצו לפרסם את שעוני יד הPayWatch. השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו היא היכן כדאי לפרסם את המותג? עלינו לפרסם את המותג במקום בו נמצא קהל היעד שלנו, עלינו להכיר ולהתחקות אחר קהל היעד של השעון המדובר, על מנת לדייק בבחירת המדיה הנגישה ביותר אליו. בבואנו לבחור את המדיה הנכונה עלינו להשוות בין ערוצי הפרסום השונים, עלינו להעזר בסטטיסטיקות לאורך כל אורך הקמפיין, על מנת להעריך את יעילותו בזמן אמת. בנוסף חשוב לומר כי עיתוי הפרסום גם כן מאוד חשוב. כיוון שהחלטנו מבעוד מועד כי תחילה יש לפנות עם המוצר למאסה הקריטית של חובבי הספורט, חובבי השעונים והבליינים בישראל, אזי נחפש את ערוצי הפרסום בהם תוכל נוכל לחשוף את הפרסום לכמות הגדולה ביותר של אנשים (ביחס לעלות כל קמפיין).

ניתן להקים אתר אינטרנט למוצר אשר יציג את המוצר ותכונותיו לגולשים. קמפיינים של באנרים בוואלה, ynet, nrg, במדורי כלכלה בילוי וספורט יכולים להביא תנועה של גולשים פוטנציאלים לאתר. גם בעיתונים או בכל מדורי החיפוש לימודים הקיימים, גם קמפיינים ממומנים בגוגל במילות חיפוש רלוונטיות יכולים להביא לאתר גולשים. עלינו להשקיע גם בפרסומות משודרות באינטרנט (למשל כפרסומת בפתיח של כתבות וידאו בvod באינטרנט). בנוסף ימוקמו פרסומות משודרות בערוץ 2 וערוץ 10 (בעיקר בתוכניות ספורט, כלכלה ובילוי). במגזינים לגבר ומגזיני נישה מתאימים ירכשו באנרים פרסומיים על המוצר. בנוסף ייתכן ויעשה שימוש בכרזות ענק ובאנרים בנקודות בהם יש תנועה, בין אם כבאנרים על קירות ובין אם כפרסום בתנועה של כנען על גבי אוטובוסים של דן. ניתן גם לפרסם באנרים מסוג זה בנקודות מכירה של ויזה, במועדוני כושר או למשל בחנויות שעונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *