בטרם בואנו להשיק את שעון הPayWatch לשוק שעוני היד בישראל, אנו חייבים לקבוע מבעוד מועד היכן אנו רוצים להיות שנה לאחר השקת שעון היד המדובר, מה יהווה הצלחה מבחינתנו?, מה יהווה כישלון מבחינתנו? מה מטרותיו הכוללות של הקמפיין? ומהם יעדיו הפרסומיים? בנוסף עלינו לקבוע את האסטרטגיה השיווקית שלפי דעתנו תגשים את מטרות הקמפיין ויעדי הפרסום של שעון היד בקרב שוק שעוני היד בישראל. המטרות ויעדי הפרסום יהיו תשתית לכל תוכנית פרסום, ניתן לאמוד על פיהם את השפעת מסע הפרסום ולהעריך את תוצאותיו.
העובדה כי אנו מתמודדים עם מוצר חדשני בשוק שעוני היד (ועוד בצורה רבה), אשר בא לשנות במידה כזו או אחרת את הרגלי הקניה שלנו ואת השימוש בו אנו עושים עם כספנו (כפי שגם מחשבים ניידים שינו את חיינו), מקנה לקמפיין מימד מוגבר של סיכון, דבר שייתכן וידרוש מאיתנו הקצאת משאבים לא מעטים (בהשוואה לניסיון החדרת מוצר לא חדשני או בעל חדשנות מועטה).
מטרת העל של שיווק שעון הי PayWatch תהיה לחזק תפיסות וערכים הקשורים למותג תוך ניסיון להעניק לו אישיות המבדלת אותו מכל מוצר אחר שקיים בשוק שעוני יד בישראל. כחלק מבניית האשיות של השעון שלנו, עלינו ליצור במותג תדמית ערכית שתדבוק בה ושתצרב בתודעתם של לקוחותיה הפוטנציאלים ושל כלל הציבור. תדמית של "תחכום", "קומפקטיות", "יעילות", ועוצמה" יבטאו בצורה הטובה ביותר את אופיו של המוצר ואת תדמיתו. אין ספק כי שמו של השעון, אריזתו וסמלו גם הם יהוו חלק בלתי נפרדו מהאישיות אותה נרצה ליצור לשעון. בדומה לכלה ביום חתונתה אשר מחפשת שמלות כלה איכותיות ולאחר מכן נעזרת במעצב על מנת להביא את ביתה לרמה מקסימלית של עיצוב פנים , בהתאם לתחביביה לדוגמא- אם היא חובבת יוגה , ביתה ירוהט בהתאם. מכירת זהב